_______________

" In all things of Nature, there is something of the marvelous" (Aristotle -Parts of Animals, I.645A16)

" Nature ......loves simplicity and unity" ( J. Kepler -Apologia)


****** Για το Περιβάλλον, τη Βιώσιμη Προοπτική και ......άλλα Σημαντικά!

(http://sites.google.com/site/perivalloncom/
http://www.perivallon.com, http://envifriends2.blogspot.com, http://envifriends.blogspot.com)
_______________

* ΦΥΣΗ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ----- * ΑΝΘΡΩΠΟΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΑ -

- Ο ΚΑΙΡΟΣ -

- Από πείσμα και τρέλα θα ζω/ σε τούτη τη χώρα/ ώσπου να' βρω Νερό/ γιατί ανήκω Εδώ !

Νίκος Πορτοκάλογλου - Τα Καράβια Μου Καίω (Live, 2011).
Μουσική & Στίχοι: Νίκος Πορτοκάλογλου, Τα Καράβια Μου Καίω (1993).
Τα καράβια μου καίω/ τα καράβια μου καίω - τα καίω/ δε θα πάω πουθενά.
Μπρος στα πόδια σου κλαίω/ μη μ΄αφήσεις σου λέω - σου λέω/ να σ΄αφήσω ξανά.
Κι ας μη μου ΄χεις χαρίσει ποτέ/ ένα χάδι ως τώρα/ πάντα εδώ θα γυρνώ.
Από πείσμα και τρέλα θα ζω/ σε τούτη τη χώρα/ ώσπου να ΄βρω νερό/ γιατί ανήκω εδώ.
Τα παιδιά στην κερκίδα/ είναι η μόνη σου ελπίδα – ελπίδα/ πρωινός ουρανός.
Σταυρωμένη πατρίδα/ μες στα μάτια σου είδα -αχ είδα/ της ανάστασης φως.
Κι ας μη μου ΄χεις χαρίσει ποτέ/ ένα χάδι ως τώρα/ πάντα εδώ θα γυρνώ.
Από πείσμα και τρέλα θα ζω/ σε τούτη τη χώρα/ ώσπου να ΄βρω νερό/ γιατί ανήκω εδώ.
Όποιος σε δει/ για μια στιγμή/ δίχως του πένθους/ το μαύρο μανδύα.
Θα ΄σαι εσύ/ θεά γυμνή/ η αμαρτία του/ κι η τιμωρία.
Σαν οπτασία/ για μια ζωή.
Κι ας μη μου ΄χεις χαρίσει ποτέ/ ένα χάδι ως τώρα/ πάντα εδώ θα γυρνώ.
Από πείσμα και τρέλα θα ζω/ στην έρημη χώρα/ ώσπου να ΄βρω νερό
γιατί ανήκω εδώ.


(Μusic-lyrics-performance: Nikos Portokaloglou (1993).
Το my ships I set fire/ To my ships I set fire- set fire/ I'm not going anywhere
Before your knees am I crying/ Don't let me I tell you - I tell you/ Leave you ever again (R: [Even if you've never/ allowed me before a caress/ I shall always come back here/ Due to obstinacy and madness/ I will live in this country/ Till I find a water source/ because here I belong].


The terrace boys/ are your only hope- only hope/ a morning sky
Oh my crucified country/ in your eyes I saw -oh I saw/ The resurrection light
[Even if you' ve never/ allowed me before a caress/ I 'll always come back here/
Due to obstinacy and madness/ I will live in this country/ till I find a water source/ because here I belong].

Who happens to see you/ just at a glance/ undressed of your mourning/ black cloak/ It will be you/ a naked goddess/ their sin and their punishment/ like a vision/ for a whole life.
[Even if you…....I belong ]
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...